RESPONS OCH MUSIK

Idag känner jag inte för att blogga, men jag har bestämt mig för att göra det ändå. Det helt klart bästa med att ta mig tid att skriva ner mina filosofiska tankar om det mesta, är responsen som jag får. Jag har fått mycket positiv feedback på det jag skriver, vilket känns superskönt.

Igår fick jag till exempel ett hyllande facebookmeddelande från en kille som jag aldrig skulle ha gissat läste min blogg. Det gjorde mig superglad, och påminde mig om att aldrig döma människor i förväg. Att skriva inlägg är lite som att hålla ett föredrag, det handlar inte om att tvinga människor till att lyssna, utan att föra fram sitt budskap. Man vet aldrig vem som snappar upp det man säger.

Idag är det den tredje dagen, och jag ska lägga upp en bild på min favoritägodel. Jag har många fina saker som jag uppskattar och använder regelbundet, och som jag inte skulle kunna klara mig utan, men min absoluta favoritägodel är nog mina hörlurar. De är speciella eftersom de kopplar ihop mig med det vackraste på jorden, musik. Musiken passar vid alla tillfällen i mitt liv: glädje, sorg, nedstämdhet, lycka, ångest och så vidare. Jag kan alltid matcha mina känslor med musiken.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0