KEEK

Tjaaa!

Idag är det söndag och jag har inte gjort ett piss, hahah

Tori kom hit igår kväll och så drog vi till pangea och åt pizza. Vi bestämde oss för att ha en tjockis helg och köpte godis på ICA, trots att vi båda har godisförbud, hah

Vi kom hem och skulle kolla på film. Lunkis ville se på en skräckfilm, och mesig som jag är s jag inte emot. Efter tjugo minuter av trailer kollande och letande efter en bra film, bestämde vi oss för the woman in black :) Vi satt och skrek i soffan båda två, så den var bra :'D Vi kände för en lite gladare film och valde Bad teacher som jag inte sett än(wot) och sen kollade vi på Taken, som jag inte heller hade sett :)

Vi låg halva natten och snackade skype med Pandaman och imorse åt vi pancakes till frukost :) sen försökte vi plugga, hhahaa not a success..

Har stirrat på grey's anatomy hela eftermiddagen och kommer antagligen sitta här resten av kvällen :)

The rubrik: KEEK

Är det någon av våra läsare som har keek? Om inte SKAFFA!! Japp, så alla gå in på keek.com och så kan ni follow och subscribe till(på) mig: juliaa_andersson :)

Jag troooor att min nya cykel kommer snart och då kan jag börja träna på riktigt igen :) yaaay

LATER GATOR,

JEWELS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0