EN BRA VANA: BÄSTA SERIEN

Uhm, jag har ingen bra vana.. haha.. Men på sommarlovet städade jag mitt rum en gång om dagen i två veckor.. (Till er som gick förbi vid midnatt de veckorna, jag ber så mycket om ursäkt för min vackra sångröst och mina fantastiska dansmooves)
 
Jag vet inte om man kan kalla det vana, men jag följer en TV-serie slaviskt, GREY'S ANATOMY. Har sett alla avsnitt, flera gånger, och brukade sitta som klistrad framför TVn kl nio på onsdagar. Om min mamma kom in mitt under programmet skrek jag: GÅ HÄRIFRÅN JAG KOLLAR PÅ GREYS. Nu för tiden är jag i Ulricehman på onsdagar så jagh spelar in det och kollar på torsdagar istället, haha
 
Så detta var en dubbel-dag antar jag både vana och serie. 
 
För er som inte har sett Grey's Anatomy någon gång så kan jag berätta lite:
DET ÄR DEN BÄSTA SERIEN EVER. ALLA ÄR BARA LEDSNA OCH DÖR HELA TIDEN. Passar mig perfekt. Nej, men de är på ett sjukhus och folk är otrogna och ahr sex i jour-rummen och föder barn och operear och äter muffins och det är bara helt fantastiskt. 
 
MIn favorit karaktär är Christina. Hon är stencool. Hon är anlednignen till att jag vill bli thorax-kirurg när jag blir stor :D 
 
 
Från första eller andra säsongen, fetuses :')
 
 
Oh, I Love this pic <3
 
 
Slänger in en bild på irländsperfektion också, bara för att jag kan
 
Oups, nipslip
 
 
I didn't choose the fangirl-life, the fangirl-life chose me
 
JULIA
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0