CHESS

Igår kväll hade jag en panikångestattack eftersom min dejt till Chess på Göteborgsoperan ikväll bailade på grund av sjukdom, och jag var tvungen att hitta en ersättare. Efter två timmar av febrilt sökande kom jag fram till någon sorts förlikelse över att jag var tvungen att sitta helt forever alone i Operans stora lokaler och snyfta min ensamhet. När jag vaknade på morgonen idag så hade Elin frisknat till en aning och kände sig kapabel till att gå, yay!

Nu sitter vi alltså på andra våningen (spännande så jag tror jag dör) på 100-bussen till Göteborg och ska gå till 4-gott och köpa godis till föreställningen :) Innan vi klev på åt jag upp en svindlande god macka från subway och är på allmänt bra humör. Eftersom det är den fjärde dagen, vilket innebär en bild på någonting rosa ska ni också få en fin bild på rosorna jag fick av min högt aktade far på den internationella kvinnodagen.

Peace jao!

LN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0