WHAT THE ACTUAL FUCK?! A BLOGG INLÄGG?

Japp, som rubriken så fint visar ör det ju ett tag sen vi bloggade, heh
 
Jag skulle ju kunna fortsätta där ellen slutade för en herrans massa dagar sedan, men så kul ska vi inte ha! Eftersom det har varit sommarlov har vi ju självklart gjort en massa sommalovs-saker typ, bada, åka utomlands, bada, sola, leka, äta glass, kolla film, kolla serier (JAG HAR BÖRJAT KOLLA PÅ SUPERNATURAL OCH DET ÄR HELT FANTASTISKT OK?), bränt mig i solen, fjällat, åkt badring, jobbat, ätit mer glass och bara chillat pung. Så, istället för att förklara in i minsta detalj vad jag har gjort I sommar tänkte jag berätta 15 saker jag inte har gjort:
 
-Sprungit fyra mil
-Städat mitt rum
-Köpt en lekstuga
-Druckit min kopp med te varje kväll
-Stått på händer i studiehallen
-Grillat kaninungar på spett
-Skrikit åt gamla tanter på stan
-Sett Batman a.k.a Bruce Wayne köra förbi i sin Batmobil
-Tapetserat om mitt rum
-Tappat en kofot i ryggen på min pappa (Det är såååååå sommaren 2012)
-Letat bakom sängen efter marsianer
-Upptäckt en ny kontinent
-Köpt biljetter på tunnelbanan i Paris
-Sålt biljetter på tunnelbanan i Paris
-Fangirlat
 
HA! Jag ljög, Jag har obviously fangirlat mer än någonsin denna sommaren, till exempl har jag fangirlat över att One Direction's 3D film kommer ut den 28 augusti. Jag har fangirlat över att tjejen som har skrivit en av världens bästa fanfics svarade mig på twitter. Jag fangirlade över att jag kunde beställa mat helt sj'lv i Spanien och dom fattade vad jag sa. JAg fangirlade över den snygga servitirisen på restaurangen, som vi gick till tre kvällar under en vecka, såg ut som en grekisk gud. Jag fangilar stenhårt över att Percy Jackson adn the Sea of Monsters kommer på bio den 21 augusti. Jag fangirlar rumpan av mig på Niall i tanktops. Jag fangirlade sönder en vecka efter att Best Song Ever video släpptes. HADE NI OCKSÅ SVÅRT ATT ANDAS NÄR DE KÖR ALLA SINA DANCEMOVES FORM DE GAMLA VIDEOSEN? För er som undrar så har jag suttit uppe halva nätterna och kollat på One Directions nya musikvedios på replay för att slå vevorekordet på10,3 miljoner visningar på ett dygn och enda gången när jag inte kan kolla, så slås rekordet. Just my luck. Anyway, Fangirlade när jat åt Skittles på flyget hem från Mallorca, Jag dog när Niall blev farbror. JAg har fangirlat till alla keeks från 5sos under sommaren. Och sist men inte minst, Jag fangirlade stenhårt när både Ashton och Calum tweetade texter från "sex" med "the 1975", en av världes bästa låtar.
 
 
Någto som är ganska kul att se i ett blogginlägg är en bild, så atteh det kan ni ju få en:
 
TO EVERYONE HAVING TROUBLE BREATHING RIGHT NOW, ITS OKAY YOU'LL NEVER GET OVER HIM
 
 
 
Här får ni BSE, bara för att den är bäst( SE WHAT I DID THERE?????)
 
BUBBYS <3
 
Yeh, om jag ska summera min sommar med tre ord: Skrattattacker, One Direction och bröd
 
BUSS OCH KRAN
 
JJ
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0