NOVELL

HALLLÅÅÅÅÅÅÅ!!
 
Idag var jag i Ulricehamn och träffade en tjej som heter Alice för första gången :) Vi träffades på twitter för en månad eller två sen och eftersom att vi bodde i närheten tänkte vi att vi kunde ses. Det var rätt awkward eftersom vi aldrig träffats innan och så, men det var kul ändå :9 vi gick runt lite på stan och satte oss på torgstallet och fikade :) Skulle självklart tagit en bild, men glömsk som jag är finns det inga bildbevis.. Träffade Kalle (Kalloan) också, som jagh inte sett på länge, och det var niceee :) 
 
Sitter just nu och skriver på en novell och jag fick en bra idè, hehe (Ja det rimmar och ni har tillåtesle att applådera). Jag tänkte att jag kunde ju lägga upp novellen som en följetång här på bloggen och så kan ni läsa och ge respons? Kommentera vad ni tycker :D
 
Måste skriva mitt svenskatal till nationella och jag har ångest, jippie 
 
Japp, så ska gå och dö lite på det..
 
JAG VET ATTT JAG INTE UPPDATERAT MUSICMONDAYS PÅ LÄNGE MEN JAG HAR INGET BRA ATT UPPDATERA MED.. Ni får min favorit cover just nu istället, som ett litet substitut, bra va?
 
Facebook-meddelandet i slutet är det bästa, näst efter de ros högtalarna i bakgrunden♥
 
Ska för övrigt gifta mig med denna snubben också.. Min lista över män i framtiden är rätt lång, ska bara hitta ett land där det är tillåtet med flera män, hehe
 
JAPP, men kommentera vad ni tycker om novellen och så får vi se hur det blir :) 
 
LATER GATOR, 
JEWELS
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0