INSPIRATION

Jag och Julia har pratat om att lägga ner bloggen eftersom vi uppdaterar typ en gång i veckan och bara glömmer av att vi har en blogg. Tills vidare har vi bestämt oss för att ha kvar den, och skriva lite då och då bara för skojs skulle, och inte för att vi måste. Så nu fick jag för mig att uppdatera :)
 
Den senaste veckan har varit lugn. Har varit i Ulricehamn och myst, bokat in min första körlektion och fått en hög med läxor som jag gjort mitt bästa för att reducera nu under helgen. Jag har varit väldigt harmonisk, konstigt nog, och känner bara för att filosofera, haha.
 
Idag så letade jag runt efter passande citat till mitt nationella tal i svenska som jag ska hålla på torsdag. Temat är framtid, så jag tog mig friheten att googla. Jag hittade i samband med sökningen en mysig blogg vid namn http://wordsareweapons.blogg.se som jag blev glad av att läsa. Den gjorde min tråkiga pluggkväll lite gladare. Jag ska här dela med mig av några fina citat som jag hittade.
 
Ha en fin kväll, ni fina.
Ellen
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0