HAHA GRYMMEST

Tja!
 
Som ni kanske märkt gick vår ett-inlägg-varje-dag-challenge inte så bra, heh
 
SÅÅÅÅ JAG DRAR NÅGRA DAGAR LITE SNABBT NU 
 
MIN BÄSTA VÄN:
 
 
 
Har lagt upp den innan, men tyckte den passad bra nu :)
 
EN FAMILJE MEDLEM:
 
Mste nog säga min bror, Kewin. Oftast när jag säger att jag har en bror blir folk förvånade, men det är kanske inte sp konstigt han är 27 och bor i Göteborg :) Det bästa med hinom är att han är så chill, japp. Det är helt sjukt men jag har ingen bild på honom, wot
 
FAVORIT SUPERHJÄLTE:
 
GE MIG ETT B! 
B
GE MIG ETT A!
A
GE MIG ETT T!
T
GE MIG ETT M!
M
GE MIG ETT A!
A
GE MIG ETT N!
N
VAD BLIR DET?
BATMAN!
 
 
 
 
Han är kool
 
 
 
VÄNNER:
 
YOU KNOW WHO YOU ARE AND I LOVE YOU
 
 
NÅGONTING SOM GÖR MIG GLAD:
 
Folk som ramlar 
 
 
 
FULBILD:
 
 
 
Lika snygga som vanligt..
 
BÄSTA YOUTUBE VIDEON:
 
IMPOSSIBLE TO CHOOSE BRO
 
 
 
 
JAPP, så nu fick ni några dagar frpn vår challenge, ehe..
 
Imorron är det måndag, och ni vet vad det betyder? 


MUSIC MONDAYS YAAAAAAYYY
 
Happsedu, nu ska jag återgpå till mitt svenska-tals skrivande, puss
 
LATER GATOR,
 
JULI
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0