CHOKLAD

EFTERSOM ATT DET ÄR TISDAG OCH JAG INTE KLARAR AV ATT UPPDATERA MINA MUSICMONDAYS PÅ MÅNDAGAR SÅ GÖR JAG DET NU 
 
Det går lite dåligt med bloggandet just nu, haha, STÅR NI UT SÅ ÄLSKAR JAG ER
 
DAGENS MUSIK:
 
Jag och Linn har en liten thing för låtar som handlar om knark, heh
 
 
 
Denna låten visade Linn mig för typ längesen, men den är så sjukt bra. Och så handlar den om knark också.. hihi
 
 
Mer knark! "with guns hidden under our petticoats" <-- bEST TEXT EVER
 
 
 
Uhm, nu var det slut på knarklåtar för denna gången, men istället får ni Luke's cover av JERSEY ITS SO GOOD I JUST WANT TO CRY
 
 
Uhm, awks.. *rolls under bed to hide from glances*
 
FÖRLÅT, HA DET BRA
 
 
LATER GATOR, 
 
JULI
Kommentarer
Postat av: Sophia Andersson

Haha jag står ut! :*

2013-05-05 @ 18:45:42
URL: http://sophiajulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0